N-am inteles niciodata…

M-am gandit de multe ori cum sa abordez anumite subiecte din cele de mai jos si pentru ca ar fi fost prea greu sa le detaliez pe fiecare in parte intr-un articol, am decis sa le pun asa la liniuta, si sa imi spuna cineva daca si el are acelasi sentiment de om pierdut, cand le vede.

  • de ce fetele vor sa arate ca Barbie expirata atunci cand isi injecteaza buzele? Atunci cand cine stie cum ajung sa vad asa ceva, pe mine ma sperie serios, si dau repede mai departe. Cand vad o poza e imposibil sa nu imi dau seama ca are buzele injectate ca zici ca vine la pachet cu ruj roz si dat si pe margini. Are cineva o explicatie logica pentru asta?
  • de ce citeste lumea rugaciuni la metrou si in autobuze? oare ne feresc de pericole rugaciunile alea? asta e o intrebare pe care mi-o pun foarte des  (la prima chestiune ma refer)🙂 Si recunosc ca-mi dau ochii peste cap cand vad asa ceva. Sa fim intelegi, eu citesc la metrou, sunt o cititoare inraita si toata lumea stie asta dar cand vad asa ceva, este peste capacitatea mea de intelegere.
  • de ce unele fete nu poarta sutien pe sub bluze transparente, la birou? sunt fata, dar nu pot intelege asa ceva. Doar daca nu cumva vine din frustrare … e ca si cum ar tipa ca vrea atentie, ca sa nu zic altceva.
  • de se se asculta muzica manele tare la telefon pe strada (fara casti adica) – mai mult de atat nu am ce sa comentez.
  • de ce parcheaza unii pe locurile pentru persoane cu handicap daca nu e cazul de asa ceva (teoretic)? (si mai parcheaza si prost)

Daca mai are cineva ceva de adaugat, il rog sa treaca acolo in comentarii, ca poate mi-a scapat sau poate nu am intalnit pana acum.

2 thoughts on “N-am inteles niciodata…

  1. Madalina Badoiu says:

    La partea cu parcarea nu este specificat exact tipul de handicap 😁 locomotor sau psihic…multi sufera de cel de al doilea 😂😂

    • Uqtzik says:

      In fiecare zi poți pune un diagnostic nou, poți inventa boli, căci nu mai înțelegi ce e în neregula cu ei :))

Leave a Reply

