Surpriza de vineri

Ieri am avut parte de o mica bucurie. Cautam de ceva timp niste washi tapes de cumparat care sa ajunga repede la mine.

Eu le-am descoperit in urma cu aproximativ un an de zile cand m-a lovit inspiratia si am zis ca vreau sa ma apuc de proiecte DIY, in speta de decorat agende. Mi se par foarte utile si dragute. De curand am inceput sa fac si semne de carte pentru ce citesc, intrucat cele care vin direct cu cartile, nu le folosesc decat de la cartea mentionata pe bookmark iar de cele de la Bookster m-am plictisit.

Zilele trecute imi pusesem in sfarsit in gand sa dau comanda pe Aliexpress de cateva washi tapes si poate si de alte cateva lucrusoare, dar ma descuraja ideea de a astepta mult dupa comanda, asa cum am auzit ca se intampla. Si aveam ceva temeri si legate de faptul ca in unele cazuri nu prea iti poti alege tu modelul de washi tape si iti pot pune in comanda ceva ce nu vrei si poti fi dezamagit.

Dar deocamdata am renuntat la ideea de a comanda de pe site-ul mentionat mai sus, intrucat DM mi-a facut o super supriza. Am dat intamplator peste un raftulet de al lor pe care de obicei il ignoram, cel cu servetele si mici obiecte de decor. Mi-au sarit in ochi aceste mici washi tape, la un pret foarte foarte bun comparativ cu ce e pe piata de la noi, si chiar comparativ cu ce as fi putut gasi pe aliexpress. Asa ca m-am pus pe treaba si mi-am luat 3 seturi, ca sa fie, ca cine stie cand mai gasesc. Caci mi s-a mai intamplat o data sa gasesc intr-un magazin cu obiecte de decor, tot din intamplare si de atunci nu am mai vazut chip de washi tape la ei. Deci dati o fuga la DM cat inca mai sunt.

Voi folositi washi tapes? De unde le luati?

13987208_10207529462458182_415953593_o

 

 

Leave a Reply

