Uqtzik’s blog is back

UqtzikDupa trei lungi ani de absenta si multe intamplari si schimbari in viata mea, mi s-a facut o asa pofta de scris din nou pe blogul acesta intrucat am decis sa-mi iau inima in dinti si sa ma ocup din nou de aceasta parte mica din sufletul meu. Citesc ce scriam atunci, ce-am scris de fapt de-a lungul anilor si in unele cazuri mai ca nu-mi vine sa cred ca-s cuvintele mele.

Trebuie sa recunosc ca inspiratia nu mi-a disparut in aceasta perioada ci am continuat sa-mi notez gandurile pe bucatele de hartie mai mici sau mai mari, si sa-mi conturez planurile de moment. Asa a aparut Carturia.ro, un proiect dedicat in exclusivitate cartilor pe care le citesc. Profit de ocazie sa va spun ca-mi voi muta si articolele despre carti de pe acest blog pe acela, asa ca daca aveti nevoie de vreunul din ele vreodata, le puteti gasi dand click aici.

Pentru moment sunt mai activa acolo, postez de doua ori pe saptamana, dar voi incerca, incet incet sa ma pun la zi si cu acesta. Va rog doar putina rabdare.

books_bokeh_hd_wallpaper-wide2

Leave a Reply

