Ecou

A trecut deja o luna din mult asteptatul an 2013. De ce-l numesc asteptat? Pentru ca anul trecut am avut parte de atatea, a fost un an atat de plin si pentru ca-mi doream sa treaca mai repede sa pot lasa in urma tot raul🙂 Si iata-ma, in apropierea zilei in care voi implini 22 ani, cantarind ceea ce m-asteapta si ceea ce-mi doresc si purtand discutii aprinse pe tema asta. Viitorul…

Nu pot spune ca am tot ceea ce-mi doream pentru ca, sta in felul nostru atat de “uman” sa ne dorim mereu mai mult de la viata: mai multi bani, mai multa dragoste, mai mult timp liber, mai putin stres si mai putine batai de cap.

Cel mai mult imi lipsesc cartile, pentru ca nu mai am atat de mult timp liber pentru citit, dar poate recuperez.

Melodia starii mele de spirit🙂

Leave a Reply

