Sfarsit de capitol

M-am tot gandit zilele astea la cum as descrie anul ce se pregateste de incheiere, daca ar fi sa fac o retrospectiva. Si m-am gandit asa, la tot ce am invatat sau ce am inteles mai bine decat inainte. Punand in balanta toate lucrurile astea nu as putea sa spun ce a cantarit mai mult sau ce mai putin. Si pana la urma si lucrurile considerate mai putin bune au avut o finalitate cu bun inteles pentru mine (suna ciudat, stiu).

Am invatat ca lucrurile nu ies intotdeauna asa cum ne dorim noi si ca sentimentele sunt sau nu sunt. Si chiar de par radicala cand afirm ca lucrurile sunt doar albe sau negre imi asum riscul de a le privi doar asa. La momentul asta, a accepta griul ar insemna compromis pentru mine. Am invatat ca nu poti sti ce simte cu adevarat un om. Poti alege sa crezi si sa risti sau sa traiesti cu intrebarea “si daca?”. Am invatat ca nu toate visele devin realitate, si nu vreau sa stric iluziile vreunui visator (fiind chiar eu prin definitie o visatoare) dar chiar asa e. Sau poate in cazul meu, nu am facut destule pentru indeplinirea dorintei, nu am depus suficient de mult efort. Pur si simplu asa s-a intamplat pana la urma.

Ce-am facut in anul asta? Am avut parte de o dezamagire din partea unui om drag, dar a fost o situatie din care am invatat atatea si acum totul e bine (deci, se poate🙂 ), am terminat facultatea in top 5, am luat licenta cu 10, am dat la ASE si n-am luat la buget  (din pacate), am dat de carnet (si am luat din prima), am muncit si nu mi-am primit banii si nici nu cred ca-i mai vad, am inceput un master (tot la Pitesti) si am incheiat anul cu un job (in domeniu). Ah, si bineinteles, am cunoscut oameni, multi oameni draguti si n-am renuntat la “ghicitul situatiilor” – inca prezic situatii si inca se intampla :))) poate ar trebui sa joc la bursa. :-)))   A fost un an greu, rezumand totul la un cuvant, dar cred ca a meritat.

S-avem un 2013 si mai bun!

Leave a Reply

