La cumpărături cu bebe – Sophie Kinsella

Este poate una din cele mai haioase cărţi pe care le-am citit. Continuă povestea aventurilor lui Becky Bloomwood, o shopaholică vestită deja şi care nu reuşeşte să se vindece de acest hobby nici atunci când rămâne gravidă. Mai bine zis, cu atât mai îndârjită devine.
Becky este angajată la The Look, un magazin ce se vrea a fi cel mai în vogă dar îi lipsea ceva, este căsătorită cu  Luke şi însărcinată. Şi atunci descoperă cumpărăturile pentru bebe, ajungând chiar să-şi dorească cel mai bun osbtetrician pentru copilaşul pe care îl aşteaptă şi cel mai tare cărucior.
Dar când află că tocmai cel mai faimos ostetrician este şi fosta iubită a soţului ei, lucrurile se complică … dar Becky reuşeşte să rezolve problemele, în modul ei specific.
 

 

2 thoughts on “La cumpărături cu bebe – Sophie Kinsella

  1. Preferata mea este “Dangerous Temptation”. Şi celelalte sunt frumoase, geniale, dar aceasta este singura terminată. Poate de-aia îmi place cel mai mult. Pentru că nu am fost nevoită să aştept capitol nou. Am citit totul de la cap la coadă. Acţiunea, umorul, drama şi momentele romantice dintre Rebecca şi Darren m-au captivat complet şi au reuşit să mă facă să le ador. Mi-ar fii plăcut să fii fost mai lungă povestea. Dar ce vorbesc eu, aia cu poveşti micuţe! E perfectă şi aşa. Are 19 de capitole [cu tot cu epilog], e destul. Şi atâta timp cât sunt perfecte, fără greşeli, acţiune grăbită sau banalităţi, cine sunt eu să comentez?

Leave a Reply

