După o lungă absenţă…

Mi-era poftă să mai scriu, să-mi mai împărtăşesc gândurile cu cititorii mei. Citeam zilele trecute acest articol şi m-am gândit să pun în aplicare aceste principii pe care le-am lăsat uşor la o parte în ultimele luni, lăsându-mă doborâtă de pesimism.

1. Esti ceea ce gandesti sau ceea ce gandesc altii despre tine

2. Ceea ce vezi nu este neaparat si realitatea

3. Ar trebui sa tintesti catre fericire nu catre a detine controlul

4. Cand ceva nu-ti mai face placere, renunta

5. Ca sa ajungi unde vrei sa ajungi va trebui sa muncesti mult de tot

Am să le ţin bine minte de data asta! Şi deşi sună ca un clişeu  trebuie să privim toate lucrurile bune sau mai puţin bune ca pe o aventură, ca pe o întâmplare petrecută cu un motiv anume şi ca pe o continuă luptă. Viaţa ar fi plictisitoare dacă nu am avea nimic cu care să ne batem capul, după cum spunea o bună prietenă de-a mea. Să nu fim dezamăgiţi de toate lucrurile rele ce ni se întâmplă, ci să le vedem ca pe o şansă de a face ceva diferit în viaţă.

 

 

4 thoughts on “După o lungă absenţă…

  1. Zilele astea ma gandeam la modul cum te surprinde viata uneori. Si acest “uneori” se transforma in “deseori”. In ultima saptamana tot ceea ce credeam s-a transformat. Din rau in bine si din bine in rau. Exact cand ma asteptam la ce e mai rau, s-a intamplat tot ce e mai bun. Iar cand asteptam un lucru bun in care credeam, am fost surprinsa cu opusul asteptarii mele. Nu stiu daca viata a vrut sa imi dea o lectie sa imi arate ca lucrurile in care cred, nu sunt ceea ce par a fi, ca nimic nu e ceea ce pare a fi, iar atunci cand cred mai putin, ar trebui poate sa cred mai mult. E ciudat totusi…e ciudat sa privesti cum se schimba situatiile de la o zi la alta, sa vezi ca ceea ce crezi de fapt nu e adevarat, ca de fapt totul a fost doar in capul tau. E ciudat sa te astepti la un lucru (de care esti aproape sigura) si sa primesti opusul. Dar e cel mai ciudat…cand te astepti la un lucru bun si primesti unul rau. Si viceversa. Incerc sa privesc si sa gandesc obiectiv, dar totusi nu pot indeparta senzatia de dezamagire pe care o simt. Intr-adevar, viata iti da multe lectii demne de memorat. Noi trebuie doar sa fim atenti si cu ochii larg deschisi. Nu stiu cum reuseste…dar intotdeauna te surprinde.

    • Uqtzik says:

      Viata nu ar mai fi ea daca nu ne-ar suprinde. Exista o vorba care spune “crede cu adevarat si vei obtine lucrul pe care ti-l doresti” – de multe ori am renegat-o lasand la voia intamplarii lucrurile ce mi se intampla. Dar nu, nu trebuie sa lasam la voia intamplarii nimic, comanda se afla la noi insisi. Primim lectiile pe care le meritam si ce nu ne omoara ne face mai puternici. chiar de esti dezamagita, la final va fi doar o experienta de viata prin care ai sa treci cu fruntea sus, pentru ca nu ai de ce sa te lasi doborata indiferent de la cine provine. Nu ni se da niciodata mai mult decat putem duce, crede-ma! Nu trebuie sa ai asteptari de la oameni, pentru ca de-acolo vin si dezamagirile. Singura persoana de la care trebuie sa ai asteptari esti tu.

Leave a Reply

