Licenţă şi altele

Am poftă de scris. Am poftă pentru că nu am mai scris de mult şi pentru că mi-a fost dor. Am fost pe punctul să fac o greşeală acum 2 minute, una pe care după alte 2 minute nu mi-aş fi iertat-o niciodată. Dar am avut suficientă tărie de caracter să nu o fac, şi să spun NU, am învăţat să spun şi asta.

Printre altele, trebuie să menţionez că sunt cam în urmă cu articolele, zilele astea o să le pregătesc.

Am terminat şi lucrarea de licenţă.  De fapt e gata de ceva timp deja dar … n-am avut timp să vă împărtăşesc. Sunt foarte mulţumită de ea, consider că e un pas micuţ pentru a arăta de ce sunt în stare, am muncit la ea, am avut si puţin ajutor la începuturi, dar a ieşit ceva bun. Să vedem cum va ieşi prezentarea şi nota… îmi pare rău doar că nu o să am o prezentare ca la carte în Power Point, pt ca la noi nu se face…

Aş fi vrut-o cu o copertă albastră, am comandat-o aşa, dar … a ieşit neagră🙂

Altceva… păi am citit mult mult mult… şi-am cules câte ceva din fiecare carte nouă care mi-a căzut în braţe. Despre asta, de mâine.

Seară bună!

Leave a Reply

