O nouă conferinţă

Săptămâna trecută am participat la o conferinţă foarte interesantă. Este vorba despre conferinţa internaţională “Viitorul instituţiilor de credit şi reglementările aplicabile –  un răspuns la dinamica noilor realităţi” organizată de Asociaţia Consilierilor Juridici din Sistemul Financiar- Bancar şi de Asociaţia Europeană pentru Drept Bancar şi Financiar în colaborare şi cu Universitatea din Piteşti. M-am aflat printre puţinii studenţi norocoşi pentru că am participat la prezentarea lucrărilor invitaţilor din Mexic, Armenia, China, SUA, Bulgaria, Franţa , Africa de Sud, Spania, Italia, Turcia, Moldova, India, Brazilia, diverse bănci din România şi alte instituţii.

Din păcate am ratat ultima zi a conferinţei şi odată cu aceasta şi unele lucrări foarte interesante, dar în primele două zile am reuşit prin intermediul acestor prezentări să asimilez mai bine cunoştinţe şi idei de care auzisem în treacăt sau citisem pe undeva, dar prin participarea la conferinţă le-am înţeles mai bine decât înainte. Încurajez iniţiativa Universităţii de a colabora în organizarea unor astfel de evenimente şi invitarea mai multor studenţi, şi îi încurajez pe aceştia să profite pe viitor de astfel de oportunităţi.

Leave a Reply

