Defecte

Am rămas datoare cu o listă de defecte. Ar trebui să fie 75 dar scriu câte apuc astăzi.

1. sunt naivă. rectific. prea naivă. şi aş putea să-l punctez pe ăsta cât 10 defecte.

2. sunt impulsivă

3. sunt defensivă

4. sunt prea slabă (45 kg… cel mult)

5. nu am răbdare cu idioţii

6. nu am răbdare în general

7. am o părere foarte bună despre propriile mele opinii.

8. pretind o cantitate de atenție copleșitoare

9. deseori sunt mândră şi o arăt.

10. uneori judec oamenii

11. am mai mult entuziasm decât energie în cele mai multe dintre cazuri. imi place să fac multe chestii dar uneori mă obosesc prea tare

12. sunt paranoică

13. uneori pot fi antisocială

14. sunt răutăcioasă uneori

15. câteodată nu-mi vine să mă dau nici jos din pat, aşa de lene mi-e

16. sunt orgolioasă

17. sunt altruistă şi clar îl consider un defect…

18. refuz să cred sau să văd lucruri “naşpa” şi mă mint singură

19. vorbesc mult

20. îmi place să conduc şi s-a-ntâmplat să mi se urce la cap

21. mă mint mereu că m-apuc de sport sau măcar înot (caut om care să mă însoțească).

22. şi ca să trec în sfera fizicului din nou, am sânii mici :-))

23.  cred în făt frumos, dar al meu trebuie să fie mai ales deștept

24. nu am suficientă încredere în mine

25. sunt încă prea copil

 

2 thoughts on “Defecte

  1. na uite ca totusi te-ai ambitionat destul de puternic si ai dezgropat cateva. Nu e rau, un inceput bun promite una alta🙂
    Cred ca ajiung totusi, n-as vrea sa ajungi la sesiuni introspective si sa stai cu zilele in pat :-p cugetand la tine. Acum ca bag comenturi, incerc sa-mi aduc aminte la cum am ajuns aici si adevaratul motiv se ascunde destul de bine. Ca nu mai stiu de ce era necesara o lista a defectelor… dar lista este si asta e bine. Felicitari… ai defecte!😛

    • Uqtzik says:

      A trecut ceva timp de la discutiile care ne-au purtat catre defecte. E bine ca au iesit si astea, n-a fost usor. Deci da, am si defecte.

Leave a Reply

