Legături

Cel mai mult mă bucur atunci când primesc veşti de la oameni cu care deşi nu vorbesc foarte des am o legătură strânsă. Iar dacă aceştia se află la 3000 de km depărtare şi-mi mai dau şi câte un mesaj din când în când, mă face să mă gândesc că deşi sunt şi oameni care nu mă plac ( deşi nu mi-au spus niciodată de ce ci pur şi simplu şi-au aruncat frustrările şi veninul asupra mea) sunt mult mai mulţi cei asupra cărora am lăsat o părere bună şi mai mult decât atât.

Mi-a făcut ziua mai bună un mesaj de la o persoană care mi-a fost mai mult decât profesor, un simplu mesaj în care mă felicita pentru absolvire şi mă întreba ce mai fac. Mi-e dor de contactul profesor – elev pe care-l aveam acolo şi mi-aduc aminte cu plăcere cum mi s-au îndrumat paşii atunci şi cum am ajuns acum ceea ce sunt, cum am ajuns să studiez ceea ce mi-a plăcut, cum am fost încurajată de profesorii mei, cum am învăţat atâtea de la ei. E uimitor de plăcut să ştii că-şi aduc aminte şi acum de “surorile Tiroiu” chiar şi la 3 ani de când ne-am întors acasă.

Sunt momente şi legături pe care am să le păstrez mereu în suflet. Sunt oameni şi prieteni de-acolo pe care am să-i ţin aproape tot timpul, şi ştiu că toţi ne-aşteaptă să-i vizităm.

Leave a Reply

