Buna dimineața!

Sau ce-am mai făcut.

Probabil că trec prin cea mai faină perioadă a vieţii mele de până acum şi sper să nu se oprească aici. Am început să las în urmă trecutul şi e cea mai bună decizie. Şi nu o să mă mai uit înapoi. Şi lăsând asta la o parte, am participat la Top Talents, aşa cum vă spuneam în urmă cu ceva zile, am avut cursul festiv, am (din nou) un job part-time, ma pregătesc de sesiune şi de licenţă (asta probabil că ar trebui să mă sperie, să mă streseze etc. O face, dar nu mai mult decât de obicei). Paşi mici, gânduri mari de viitor…

Înainte să povestesc impresiile lăsate de Top Talents, o să punctez câteva impresii legate de Bucureşti. Nu-mi plăcea înainte, deloc…deloc. Şi deşi l-am găsit ceva cam murdar, şi poate prea aglomerat pentru gusturile mele, ceva m-a atras. Din puţinul cât am reuşit să îl cunosc, nu te scanează lumea pe stradă să vadă cum eşti îmbrăcat, e aşa, fiecare pe treaba lui şi pentru mine e un mare plus. Cel puţin aşa mi s-a părut. E foarte mare agitaţie, prea grăbiţi sunt oamenii…

Şi-acum despre Top Talents. Cine a ratat-o anul acesta să se ducă anul viitor! E o experienţă foarte bună, din care am învăţat multe multe chestii de care habar n-aveam sau pe care le tratam cu superficialitate poate şi în plus am cunoscut oameni foarte interesanţi. Încep să văd mai clar ceea ce vreau să fac mai departe, către ce ar trebui să mă îndrept, lucruri care înainte, trebuie să recunosc că nu le prea cunoşteam.

Ce mi-a atras atenţia cel mai mult:

1. If you never failed, you never lived!

2. Este foarte important să fi bun la ceva. Nu trece neobservat!

3. Don’t waste your time trying to becoming a better “leader”. Instead spend your time becoming BETTER!

4. Connecting dots!

5. It ‘s your responsability to put yourself in the right place!

6.  Embracing the change!

7. Transformă-ţi potenţialul! atunci…acolo… la momentul potrivit cu obiectivul potrivit!

8. Aventurează-te – Observă –  Filtrează – Profită

9. Bărcile sunt în siguranţă în port dar nu sunt făcute pentru asta!

Leave a Reply

