Moarte

Mi-ai frânt inima. Foarte bine. Eu m-am răzbunat cu  o crimă. Mi-am închis dragostea pentru tine într-un cufăr și am îngropat-o adânc în pământ. Era vie și se zbătea mai mult ca niciodată. Nu ști cât de mult mi-a plăcut s-o las să se sufoce încercând să iasă la suprafață, să iasă să grăiască mai mult ca niciodată. Și totuși am lăsat-o acolo până la ultimul ei suflu. Și-apoi în jurul locului unde a fost ea am ridicat un zid atât de mare și de puternic că știu că nimic nu l-ar putea dărâma. Și-acum nu mă mai doare dar ceva îmi udă chipul. Deschid ochii. A fost doar un vis. Sunt în camera mea și aparent nimic nu s-a schimbat.

Leave a Reply

