Ce mică-i lumea!- David Lodge

Când am început să o citesc mi se părea plictisitoare dar pe măsură ce avansam mi-am găsit punctul comun cu această carte, și anume: și lumea mea e mică, la fel ca și cea a protagoniștilor. La modul că toată lumea face parte din același cerc și n-avem idee că toată lumea a avut un punct comun cu ceilalți la un moment dat al vieții. Și cei mai apropiați mie știu foarte bine cât de micuț e cercul meu acum și cum a fost până acum.

Destul de realistă după părerea mea, prezintă modul cum caută oamenii Graal-ul: banii, faima și femeia iubită. M-a impresionat insistența cu care Peerse o caută pe Angelica prin diferite locuri ale lumii, în ciuda faptului că ea i-a tras clapa cum se zice și în afară de asta nu au avut nici un fel de relație. E o iubire platonică ce-o simte și după ce o găsește într-un final pe Angelica și pe sora ei gemănă dar pentru fata de la aeroport.

Când a apărut,Ce mică e lumea s-a bucurat de o primire foarte bună atât din partea criticilor cât și a publicului larg iar în 1988 a fost ecranizată sub forma unui serial de televiziune.

Autorul nu este tocmai pe gustul meu mi se pare că are un mod dezordonat de a prezenta lucrurile, dar urmează să mai citesc o carte de-a lui și-atunci am să mă conving daca e asa sau nu.

4 thoughts on “Ce mică-i lumea!- David Lodge

Leave a Reply

