Duminică ploioasă

Îmi plac zilele ploioase pentru că-mi place să lenevesc mai mult decât de obicei, cu o cafea și o carte bună, și-apoi să mă gândesc la toate lucrurile vesele sau triste ce mi s-au întâmplat în ultimul timp, și-apoi să ascult o muzică bună. Ador mirosul cafelei și-mi aduce aminte de vremurile bune. Adesea-mi fuge gândul de la ceea ce citesc și pentru moment fug dintre rândurile cărții. Dar mă întorc de fiecare dată, pentru că atunci când încep o carte și-mi place, cu greu mă dezlipesc de ea până nu o termin.

Îmi mai place azi că plouă pentru că am de petrecut o zi printre cărți și cursuri și mi-ar fi părut rău să petrec o zi însorită în casă. Ș-așa se plâng colegele că se-ntâmplă ceva cu mine de nu mai sunt așa studioasă ca înainte.🙂

Totul e ca un cerc pentru mine. Aș vrea să mă ciupesc tare și să mă trezesc în altă zi, una îndepărtată. Nici nu știu prea bine ce vreau să spun. Sunt veselă apoi tristă, îmi ocup timpul cât mai mult să nu-mi mai fugă mintea unde nu trebuie și-apoi nu mai fac față treburilor, sunt optimistă apoi pesimistă, sunt visătoare, apoi realistă.

Privind în urmă, în trecutul relativ recent, constat că am evoluat, ajungând la stadiul pe care mi l-aș fi dorit totuși de la început. În același timp mă gândesc la situațiile similare din trecutul meu și ceva nu seamănă, lucru ce mă face să cred că mi se rezervă ceva.

Leave a Reply

