Sosesc deseară

După cum vă povesteam am fost la teatru împreună cu o parte din colegele mele și am văzut o piesă scrisă de un argeșean de-al nostru, Tudor Mușatescu. Piesa Sosesc deseară a fost scrisă în anul 1932, și este o comedie sentimentală din lumea provincială. Se face haz, cu bunătate, de persoane ce au orizonturi mici dar cu pretenții mari. S-ar putea transpune foarte bine în viața de zi cu zi pe care o trăim, motiv pentru care o recomand cu căldură.

Pe mine m-a ajutat să mă deconectez și am râs foarte mult. Mi-au rămas în minte două fraze: lasă dragă, proștii trebuie să dea, deștepții trebuie să ia și  când o femeie îi reproșează ceva unui bărbat, trebuie să-i reproșeze de cârpitul ciorapilor.

Cum văd eu piesa? Păi tipicul băiatul tatei care cere bani mereu și e încurcat cu cine nu trebuie, mătușa băgăcioasă, tăticul ușor influențabil și nepoata naivă, veșnic îndrăgostită de băiatul unchiului. Vă sună cunoscut, nu?

Iar pentru cei ce nu știu, Tudor Mușatescu este autorul unor piese ce se joacă de peste 70 de ani pe scenele românești și străine, ca Titanic Vals, …Escu, Visul unei nopți de iarnă. 

Menționez că era un spectacol de amatori, regizat de profesorul Eugen Boia.

Următoarea ieșire de acest gen, este programată în noaptea muzeelor.

Leave a Reply

