Zi nebună

Azi am avut o zi nebună, de fapt astea 2 zile din săptămână sunt nebune. Luni m-am trezit mai târziu decât trebuia, și mai să întârzi la seminar (lucru normal știu, și să întârzii și să te trezești mai târziu, dar nu și în cazul meu- schimbatul orelor e factorul determinant). În afară de asta, cred că am nevoie ca ziua să aibă mai mult de 24 de ore să am și eu timp să-mi termin treburile. Așa, am fost nevoită să amân câteva. Dar a meritat, am fost la teatru și a fost minunat!! O să vă povestesc mâine! Le-am avut alături pe câteva din colegele mele, câțiva colegi,  ”Cotzo” (mai comentează el diverse la diferite articole) și câțiva profesori!

Seară bună!

Leave a Reply

