Noul trend- mâncatul semințelor pe stradă

Nu știu alții cum sunt dar eu când văd pe cineva mâncând semințe pe stradă îmi vine să-l pocnesc. Sa vă povestesc.

Se face că azi ies și eu la plimbare ca tot omul că e cald, frumos, și trebuie să ne bucurăm de primăvara asta draguță. Evident peste tot destul de aglomerat. N-ar fi asta o problemă că e loc pentru toată lumea, dar de-aici până la a vedea două treimi din oamenii din jurul tău scuipând semințe… e  jalnic.

Din punctul meu de vedere, arată nivelul la care suntem. Nivelul de civilizație desigur. Eu aș putea înțelege că mai e ceva zapadă mizeră pe trotuare, dar nu pot să trec peste comportamenul oamenilor. Indivizi din toate categoriile de vârstă. E tragic, pe bune! E deranjant, e urât. Și mie îmi plac semințele, dar nu le mănânc pe stradă oameni buni! E un nou trend sau ce?  Că am văzut oameni mâncând semințe în autobuz, în centrul orașului, la școală…

Mă așteptam să văd un astfel de fenomen, la câteva persoane, un număr restrâns, pentru că asta este situația la noi. Dar am fost cu adevărat surprinsă de numărul mare de oameni ce nu-și dau seama de cât de urât este. Păi ce pretenții de străzi curate să avem noi, de orașe curate, de păduri curate, dacă în Pădurea Trivale noi scuipăm semințe?

Leave a Reply

