Libertate

Mi s-a dat cândva o temă privind imaginea pe care o desemnăm noi libertății. Deși nu-mi plăcea filosofia, am simțit tema ca pe o provocare. La momentul acela, simțeam libertatea așa:

Astăzi am simţit nevoia să revăd poze din trecutul meu, din cele mai frumoase momente din viaţa mea, din cele mai bune perioade şi cele în care am învăţat cele mai multe lucruri. Vreau să mă regăsesc.

Întotdeauna am crezut că oamenii care mă vor cunoaşte cu adevărat şi care-mi vor fi aproape, nu vor uita niciodată ochii mei. Am regăsit printre amintiri strălucirea în ochii unui copil. Am regăsit libertatea de a crede că la capătul unui drum pe valuri şi printre furtuni e fericirea mea, e împlinirea pe care o aştept. Nimeni n-a zis că v-a fi uşor. Pot să aleg să-mi fie frică de valuri şi-atunci  să rămân blocată în nisip sau pot să am curaj să-nfrunt răutățile. Iar eu o să am curaj. O să am curaj să merg cu fruntea sus de fiecare dată, şi aşa ar trebui să facă oricine simte că-i fuge pământul de sub picioare.

Voi obţine ce-mi doresc cu adevărat aşa cum am obţinut de fiecare dată. Voi lupta din nou, voi fi mai ambiţioasă, voi învăţa mai mult din lecţiile primite. Nimic în viaţă nu este întâmplător, şi nimic nu e pentru totdeauna. Aşa că să ne bucurăm de lucrurile frumoase, de primăvara asta minunată care începe să se instaleze şi lucrurile urâte să le alungăm din viaţa noastră. De azi, să fim iar optimişti!

Leave a Reply

