Flori, fete şi băieti

Dacă de 1 martie am fost surprinse plăcut cu flori şi mărţişoare, de 8 martie surpriza a fost reprezentată de acești trandafiri drăguţi, primiţi de la colegii noştri, la mijlocul unui seminar. Vă mărturisesc că doar cu 10 minute înainte discutam despre faptul că au dat bir cu fugiţii şi nici urmă de ei pe la facultate. Şi când colo, plecaseră după flori🙂 Am fost surprinse plăcut.

Relatez cam târziu toate astea, dar ce să facem, lenea e mare. Şi în plus, poza e împrumutată de la o altă colegă🙂 Dar se vede şi coada trandafirului meu.

În afară de asta, credeam că vine primăvara, dar mai avem de aşteptat puţin, şi de îndurat încă o tură de frig, ca să nu zic ger (să sperăm că nu o sa fie cazul).

O să postez curând şi tema referitoare la “Confesiunile unui asasin economic” despre care vă povesteam într-un alt articol. Eu am prezentat-o deja şi le-a plăcut, motiv pentru care mulţi şi-au dorit să citească şi ei cartea sau să prezinte una din celelalte părţi ale carţii.

Leave a Reply

