Durerea este inevitabilă dar suferința este o alternativă.

Durerea este inevitabilă dar suferința este o alternativă. Am citit zilele trecute o frază care m-a pus pe gânduri: “cine nu te caută, nu-ţi duce dorul, şi cine nu-ţi duce dorul, nu te iubeşte”.

Ştiu că ar trebui să trec mai departe, şi asta încerc să fac, dar e foarte greu să te ridici când ţi-a făcut cineva vânt, şi apoi te-au mai călcat şi în picioare.

Ar trebui să fiu în continuare furioasă dar n-ar avea sens. Pur şi simplu ar trebui să tratez totul cu indiferenţă şi să merg mai departe. Nu pot să port nici pică şi nici nu vreau să-mi otrăvesc sufletul. În principal, singura vinovată pentru toate astea, sunt tot eu pentru că n-am văzut ce trebuia văzut la timp.

Am început să fac paşi mici, dar indiferenţa nu-şi poate face simţită prezenţa, nu din partea mea. Am fost criticată, am fost susţinută, am fost luată în râs, dar iată-mă din nou aici. Şi acesta este doar începutul. Mi s-a cerut să fiu puternică, dar nu mai pot. A trecut ceva timp deja, mă simt ceva mai calmă, dar regretele sunt încă acolo.

Povestea asta e atât de complicată încât n-aş putea să o descriu în câteva cuvinte. Până şi cuvântul complicat mi se pare prea simplu.

M-am hotărât totuşi să las timpul să decidă pentru mine. Nu ştiu dacă e tocmai un lucru bun, pentru că în viaţă trebuie să luăm propriile decizii. Am nevoie de timp…dar de cât timp? sau de ce ar trebui să am nevoie de timp, când aş putea foarte simplu să-ntorc spatele, să plec? N-am făcut asta niciodată, din respect pentru ce a fost între mine şi cealaltă persoană, indiferent dacă mi-a fost prieten, iubit, coleg sau altceva. Numeşte-o slăbiciune.

Mi s-a spus că nu m-a meritat. Eu nu sunt hotărâtă asupra acestui lucru, probabil de-asta nu am făcut un pas decisiv. Sincer, mi-e frică să-l fac, ca să nu greşesc. De-aia am hotărât să decidă timpul. Iar atunci când voi fi pusă în situaţia în care trebuie să iau o decizie irevocabilă, o voi face. Eu cu mine. Iar atunci, voi avea sau nu, nevoie de explicaţii.

Adevărul doare o singură dată, dar minciuna doare întotdeauna!

Leave a Reply

