Început de martie

Dacă tot ziceam în articolul precedent că o să rămânem cu așteptatul mărțișoarelor, e cazul acum să-mi retrag cuvintele și să-i lăudăm pe băieți și să le mulțumim pentru atenții. Ne-au surprins plăcut.

Şi iată-ne şi în luna martie. Ni s-a arătat puţin primăvara, cam “vânturoasă” e-adevărat dar s-a arătat. Ne-a mai încălzit soarele puţin sufletele. Sper să se încălzească din ce în ce mai mult, pentru că eu sunt friguroasă de felul meu şi nu mai suport încă o tură de ger şi de zăpadă. Deci deocamdată nu renunţ la ceaiul cald.

Caut printre sertarele creierașului meu, ceva interesant să vă povestesc dar nu găsesc nimic demn de scris.

Hm… am citit azi in “Confesiunile unui asasin economic” că Panama este numită şi Elveţia Americii de Sud deoarece are mai multe bănci decât oricare altă țară din zona respectivă.

Vă doresc o primăvară frumoasă şi mă opresc acum.

4 thoughts on “Început de martie

  1. CotZo says:

    Ehehe baieti pot sa surprinda oricand…😀 totusi nu suntem asa de insensibili mereu… :-”

    O tura d ger nu va mai veni… de saptamana viitoare se anunta 16-17 grade ziua si temperaturi pozitive noaptea deci usor usor se instaleaza primavaraaaa :X

Leave a Reply

