29 februarie

Bun, azi e ultima zi din februarie. Este o zi cam întunecată e-adevărat, dar poate de mâine vine primăvara. Mâine așteptăm mărţioşoare dar tare mă tem că o să rămânem cu așteptatul, fetelor!

Trecând la ale noaste, am început să citesc o carte foarte interesantă, promite. Să vedem cum se prezintă până la final. N-aș fi dat de ea prea curând dacă nu aveam de ales o temă pentru un proiect. Ciudat e că mi-a atras atenția numele (cred că am mai auzit de ea pe undeva)  şi faptul că nimeni nu alesese nici o temă legată de această carte. Şi cred că am ieşit în câştig. Vom vedea  mai târziu, după ce o termin şi vă povestesc, poate chiar vă expun tema aici.

În afară de asta, probabil aţi observat că am scriu un articol despre o femeie celebră- Amelia Earhart. O să continui să mai scot în evidenţă femei ce au făcut ceva mai mult pentru ele, femei ambiţioase şi care au luptat pentru ele şi drepturile lor. Ideea a venit de curând, printr-un coleg ce în urmă cu 6-7 luni avea obiceiul să mă denumească în fiecare zi altfel. Îmi dădea fie un nume al vreunei eroine dintr-o carte fie un nume ca cel al Ameliei. Iar acum am reînceput “denumirile”. Recunosc, unele-mi sunt cunoscute altele nu prea. Şi-atunci am zis să citesc despre ele câte ceva şi-apoi să expun aici.

Iar la final, vă las un ghiocel în zăpadă ca ne-asemănăm.

Leave a Reply

