Un vis urât

Mulțumesc persoanelor care-mi sunt alături în perioada asta. Îmi face bine să ştiu că mă pot baza pe cei câţiva oameni din jurul meu.

Dar încă doare. Doare şi plâng în continuare şi nu înţeleg de ce nu pot accepta ce s-a-ntâmplat, de ce nu pot să trec mai departe.  N-ar trebui să scriu despre asta. Dar e singurul mod în care mă pot descarca…

Nu ştiu cum să fac să ridic fruntea şi să zâmbesc iar. Să spun da, mi s-a-ntâmplat, e o lecţie în plus şi gata. Dar nu e simplu. Nu pot s-o fac, încerc, dar nu pot.

Aş da orice să fie doar un vis urât.

17 thoughts on “Un vis urât

  1. ingerii nu se razbuna.eu am facut primul rau,si al doilea si al treilea,si al….. la un moment dat s-a saturat.eu am facut rau din prostie nu din rautate.a vrut sa inceapa altceva departe de mine,in momentele alea nu mai voia sa auda de mine.si o inteleg atat de bine.apoi si-a dat seama ca inca ma iubeste.si-a refacut sufletul un timp.s-a hotarat sa mai incerce o data.sunt marea ei iubire.Avem aproape 8 ani impreuna.eu am facut rau de multe ori ea o singura data.N-am nimic cu ea,am cu mine.Remuscarile.Imaginile din mintea mea.Ma intelegi?Ca eu nu prea ma mai inteleg.

    • Uqtzik says:

      Nu exista explicatie pt razbunari sau pentru ca ai facut sau ti-a facut rau. Nu ai cum sa o justifici si nici tu nu te poti justifica. S-a-ntamplat si gata. Si eu ii gaseam scuze si am realizat ca nu ar trebui sa mai fac asta pt ca e vinovat si punct. Si eu m-am simtit vinovata pentru ce s-a intamplat si nu am de ce. Cat despre imaginea ta despre tine si ce s-a intamplat, trebuie sa o accepti asa cum e si sa te resemnezi. Eu asta incerc sa fac, sa accept ca am avut parte de o nedreptate, ca s-a intamplat si ca timpul rezolva tot.

  2. Hm,diferit.Am presupus ca e vorba de o poveste sentimentala.Mereu e o poveste sentimentala,nu?Diferit pt ca ea a fost un inger,eu am gresit,nu mai conteaza in ce fel poate,ea a iertat,apoi iar am ranit,ea mi-a daruit iubire si puritate,eu iar am ranit-o,ea a plecat,a cautat ce nu am putut eu sa-i dau in alta parte.Apoi s-a intors,ca sa ma iubeasca in continuare.Voise sa se razbune,sa se simta din nou om,sa recapete increderea pierduta.Au trecut cinci ani de atunci,mi-a zis anumite lucruri cand s-a intors,eu n-am vrut sa aud,acum 2 saptamani le-am auzit din nou.Doare.Remuscarile ard,chinuie,dor,omoara.Inchipuirea mea face scenarii ciudate si grotesti despre ei….nu mai mananc,nu mai dorm,nu mai traiesc..nu pot sa o urasc,nu am nici un drept.Vreau sa mor.Nu pot nici asta,pt ca nu mai vreau sa o dezamagesc,nu pot trece peste,inca…Am reluat cautarea lui dumnezeu…vreau sa ma schimb la dracu…atat de diferit…ma lupt cu mine

    • Uqtzik says:

      Este vorba da, despre o poveste sentimentala. Nu am sa o expun aici desi cativa o stiu. Ingerii nu se razbuna. Lupta pentru ca asta fac si eu. Ideea e ca atunci cand imi voi da eu seama ca nu merita, nu ma uit inapoi. La fel sa faci si tu.

Leave a Reply

