Si am spus da

Am primit cartea Şi am spus da, o poveste de iubireElizabeth Gilbert de la o persoană foarte dragă mie, de ziua mea. Abia am început să o citesc, dar mi se pare adorabilă. O sa revin cu un articol despre ea  atunci când o voi termina.

Deocamdată, câteva cuvinte ce mi-au atras atenția şi  una din cele mai frumoase melodii pe care le-am ascultat🙂

Cine seamănă așteptare, culege dezamăgire.

În India, așa ca să ştiţi, 3 mai este Ziua Internaţională a Inimilor Frânte. Iar în Papua Noua Guinee există un trib ai cărui bărbaţi scriu cântece de dragoste pline de tristețe, denumite namai, în care sunt istorisite poveștile tragice ale unor căsătorii care nu s-au petrecut niciodată, dar ar fi trebuit să se petreacă.

2 thoughts on “Si am spus da

Leave a Reply

