No hay mal que dure cien años

Mi-ar plăcea să vă mai pot povesti ce mi se mai întâmplă, ca înainte, dar nu mai pot. Sunt lucruri în viaţă pe care e mai bine să le păstreze fiecare pentru el, şi asta am să fac eu de data asta. Deşi simt nevoia să mă descarc.

N-a fost un an tocmai bun, cel trecut, nu va fi nici acesta. Ştiu că depinde mult de ce fac eu şi de starea mea de spirit să îmbunătăţesc aituaţia dar, parcă de data asta nu ştiu cât de mult vreau. Poate că o să iau lucrurile mai încet, să-mi fac o altă listă de priorităţi decât cele avute până de curând şi să merg mai departe, dedicându-mi mai mult timp mie. Şi asta ar trebui să facă oricine care se simte într-un impas acum.

Eu am fost una din persoanele alea care au crezut în dragoste, în sentimente, în principii. Sună prostesc că vorbesc la trecut pentru că am doar 21 de ani şi am impresia că pentru o dezamăgire mi s-a prăbuşit lumea. Dar nu e prima. Şi mai cred că am făcut o greşeală considerând prioritar un alt om în viaţa mea şi nu pe mine.

Am fost sfătuită să mai merg totuşi pe principiul “un şut în fund, un pas înainte” pentru că poate nu voi rezista mereu, şi nu mă voi putea ridica de fiecare dată. Şi-apoi timpul zboară. Ar trebui să-mi aleg de-acum în jurul meu, înainte oameni care FAC, nu oameni care ZIC.

6 thoughts on “No hay mal que dure cien años

  1. CotZo says:

    uqtzikoooo mamica cei cu tine si starile astea ?😐 take care… ca nu-i de bine… n-am mai comentat de mult pe aici munca asta ma tine conectat din pacate si abia am timp de cate cv….
    Move on ! Viata nu e asa de rea pe cum pare am trecut si eu la randul meu prin dezamagiri de genul cu cativa ani buni in urma si sincer nu credeam ca exista cale de intoarcere si uite acum cum s-a schimbat totul.

  2. loredana P. says:

    Draga mea, nu fi suparata pentru lucrurile rele care se petrec in viata ta, eu sunt de parere ca totul se intampla cu un scop si cu totii urmam un plan…asa ca nu-ti irosi energia pentru ceea ce ti se pare a fi rau, ci bucura-te pentru ceea ce va urma sa ti se intample, din tot ce traiesti ai de invatat, depinde numai de tine cum iti aduni fortele sa faci sa fie bine, nu cauta…lasa-te gasita! CARPE DIEM!

    • Uqtzik says:

      Multumesc Lori! Si eu cred ca lucrurile se intampla cu un scop. Mai bine regret ca a fost decat ca nu am incercat.

Leave a Reply

