Link

Ce-am mai făcut

Iată-ne în 2012. Şi iată că m-am decis să revin, să mai împărtășesc puțin din întâmplările ce-au mai avut loc în viaţă, bune sau rele…

A mai trecut un an, plin de bucurii, de împliniri, dar şi de dezamăgiri. Am mai crescut puţin, ne-am mai împiedicat, ne-am ridicat, am mers mai departe… Iată că ne pregătim de o nouă sesiune, ultima sesiune de iarnă. Timpul a zburat, am pierdut prieteni pe drum, am câștigat alții noi, am primit noi lecții de viață.

Mi-am abandonat “jucăria” mult timp. Recunosc că uneori aveam poftă să-mi descarc gândurile aici dar mi-a fost lene, sau n-aveam timp sau pur şi simplu n-am avut un calculator la îndemână în momentul respectiv.

Am mai citit câte ceva şi-am să prezint respectivele cărţi în articolele viitoare. În rest, vom vedea…

Leave a Reply

