A fi sau a nu fi

Nu o sa fie un articol filozofic legat de existenta oamenilor sau chestii de genul asta. E doar legat de faptul ca mie cand imi place cineva ma enervez rau de tot pe mine.

Stiu, suna ridicol. Si este, crede-ma! Dar e misto totul in prima jumatate de ora… apoi fuge farmecul. Si atunci pun un zid si nu mai trece nimeni. Si-apoi urmeaza replica aia: “esti prea pretentioasa”. Devin o pisi…e clar…

Trebuie sa recunosc ca asemanarea prea mare intre baietii pe care i-am cunoscut in ultima luna imi provoaca greata. Frate, s-au nimerit chiar toti la mine???

Suna plangacios. Poate e, sau poate nu. Stiu ca nu ma-nvat minte niciodata. Si stiu ca n-o sa-mi treaca. Si mai stiu ca o sa ziceti iar ca-mi pun viata pe tava. Ei bine, si ce? S-asa putini ma cunosc cu adevarat. S-asa multi nu stiu ce pierd.

One thought on “A fi sau a nu fi

Leave a Reply

