Decizii

Sunt în ultimele minute ale aceste zile, şi mă grăbesc să-mi scriu gândurile de azi. Despre ce sunt ele? Despre decizii…

Probabil te gândeşti despre ce decizii poate fi vorba, unde vreau să ajung dezvoltând această temă. Mai am 8 minute să-mi abandonez ideile pe “foaia virtuală”.

Multă vreme n-am ştiut să înţeleg că atunci când cineva ia o decizie care mă afectează în mod direct sau are legătură cu mine în mod indirect, şi-mi zice că aşa cum face e cel mai bine, atât pentru el cât şi pentru mine, aşa e. A trebuit să mi se întâmple de multe ori să-nţeleg.

Să iau un exemplu, cel mai la îndemână pentru fiecare: cineva se desparte de tine, dintr-un motiv sau altul, şi-ţi zice că aşa e cel mai bine (cred eu, că a analizat situaţia cu mult înainte să ia o decizie). Refuzăm să-l credem, pentru că, pe imediat simţim durerea despărţirii. După un timp însă, îţi dai şi tu seama că avea dreptate. Pe termen scurt, deciziile oamenilor din jurul nostru ne cam orbesc… dar dacă le analizăm la rece, se schimbă situaţia.

De aceea, cred că ar trebui să privim lucrurile cu calm atunci când o decizie a celorlalţi ne ia prin surprindere.

PS:

Leave a Reply

