Cheating and…

Am să încep cu rezultatele sondajului făcut printre cunoscuţi: 83,33% din băieţi şi 66,67% din fete au răspuns negativ la întrebarea pusă de mine. Care era aceasta?

“Ai înşelat vreodată?”

Greu de crezut că astea sunt rezultatele, nu? Ţinând cont că întotdeauna se spune despre bărbaţi că înşeală, înşeală, înşeală…dar cu cine înşeală? Oare?

De ce întrebarea şi de ce sondajul? Pentru că am auzit tot felul de poveşti în ultima vreme, şi de la reprezentanţi ai sexului tare, şi de la feministe🙂 Şi admir curajul celor înşelaţi de a merge mai departe, de a nu renunţa, de a se ridica, şi de a cere ajutor, dacă simt că au nevoia. Nu am fost niciodată de acord cu înşelatul, indiferent de motive. Sunt de părere că cine o face o dată o va face şi a doua oară, şi o spun pentru că am simţit pe pielea mea.

Oricum per total, e la “modă” să treci prin aşa ceva, indiferent dacă eşti reprezentant/ă a sexului frumos sau eşti băiat. Toţi am trecut prin asta, şi trebuie să ştim să mergem mai departe, să ne luăm inima-n dinţi şi să nu ne uităm înapoi când închidem uşa. O apreciez enorm pe cea care, după 8 ani de relaţie şi unul de căsătorie, nu s-a lăsat călcată în picioare şi l-a părăsit pe cel care a înşelat-o şi, nu le înţeleg pe cele care îşi înşeală iubitul cu care au o relaţie de 1, 2, 3 ani, cu fostul.

De ce să te complici, când lucrurile ar fi mult mai simple dacă v-aţi despărţi?

Leave a Reply

