Cum e cu… (3)

Că nu mai cred eu în poveşti de dragoste ca-n filme sau ca-n cărţi nu înseamnă că nu există. Eu văd realitatea altfel, relaţiile altfel. Am căutat şi eu de multe ori poveşti dar în viaţă, nu toate au un final fericit.

Dar să trec la subiectul pe care vreau sa îl dezvolt azi, unul despre care am discutat deseori în trecut cu fetele. Ce faci când s-au aruncat nişte pastile, s-a dat drumul unui mecanism dar rămân în aer toate, şi din partea lui şi din partea ta? Şi apoi ţi se spune: “nu te îndrăgosti de el” sau chiar el îţi spune asta?

Eu pot să spun ce facem majoritatea: ne ambiţionăm şi ajungem să ne îndrăgostim de persoana respectivă. Pentru că nu facem ce ni ce cere de fel. Asta câteodată. Eu am încercat şi metoda de a accepta ce ţi se spune şi a nu te implica. De ce?

Pentru binele meu, în primul rând. Pentru că dacă te-ai îndrăgosti de cineva care-ţi spune să nu o faci, asta se defineşte doar aşa: complicaţii.  De ce?

Pentru că există şi persoane care nu se simt bine când dezamăgesc şi dacă cineva spune că nu e pregătit pentru o relaţie, ar trebui să crezi asta. Nu e o amânare şi o spun din proprie experienţă. Şi mai cred că ne îndrăgostim atunci când ne dorim să o facem.

Revenind, sunt de părere că dacă o persoană îţi spune că nu e pregătită pentru o relaţie, şansele de a se răzgândi, chiar şi după ce te cunoaşte mai bine, sunt minime. Pentru că, dacă nu e nimic de la început, nu cred că va fi.

Ar fi frumos să pot să contrazic toate astea intr-o zi, să ma răzgândesc, dar poate voi confirma iar regula.🙂

Leave a Reply

