Sosete, Sosetar, Sosetele, Sosetica

Am fost provocata sa dezvolt subiectul asta cu sosetele. Mai exact, schimbatul prietenelor ca pe sosete. E adevarat, unii le schimba foarte des, altii mai rar (cand devin urat mirositoare)… sosetele, desigur.

De ce am fost provocata? Pentru ca mi-am dat cu parerea, la cerere, despre un anumit Q, dublu tz, jm mare sau cum vreti voi sa il numiti,cum ca ar schimba foarte des prietenele. Asta a fost prima impresie, de unde pana unde nu stiu, pur si simplu asa mi-a inspirat.

Am evitat sa ii mai spun ca e ca o cutie cu surprize, frumos impachetata. Violet eventual si cu o funda verde  :-)) Surpriza nu trebuie sa fie neaparat placuta, inauntru se poate si afla o bomba cu ceas.

E agitat ca marea si vesel, dar ce se ascunde in spatele mastii? El stie… Dar cum rolul meu aici, acum e sa il critic (sau  asta crede Q-dublu tz-jm mare) ar trebui sa ma redresez si sa revin la subiectul cu sosetele schimbate des. Nu zic ca  e o chestie rea, pentru ca trebuie sa incerci, sa risti ca sa castigi, si in plus, practica te invata sa iubesti ( = sa prostesti- vezi alt articol de-al meu, pentru cine nu stie, ceva mai vechi). Desigur, partea rea e ca ti se duce vorba de fustangiu. Desi, in zilele noastre sunt destule fete care mai cred (fac bine, sau nu prea bine) ca vor reusi sa-l schimbe pe acest “baiat rau” ( nu fac referire aici la personajul in cauza ci vorbesc la modul general) intr-un print pe cal alb (eventual un “mertan” ca altfel nu merge), cuminte, supus, catelus bla bla bla.

DECI, (poveste lunga cu deci asta) la ora asta, respectiv 23.33 inca mai cred in treaba asta cu sosetelele, desigur ca prima impresie. Eu una niciodata nu ma iau dupa prima impresie, caci mastile incep sa se desprinda mai tarziu. La inceput e totul… lapte si miere.🙂

4 thoughts on “Sosete, Sosetar, Sosetele, Sosetica

  1. Andreea says:

    dar mai tarziu laptele expira… si mierea …. mierea nu-mi place! :))
    miss u pisiii :X:X fffffffff mult!
    mai vino in vizita pe la noi… ! te iubeesc! ♥

Leave a Reply

