Sentimente

“Femeia ideala nu e cea care te face fericit, ci cea fara de care nu poti sa traiesti!”

Am citit această frază pe internet şi imediat m-am gândit că multe persoane te pot face fericit în viaţă dar sunt puţine acelea fără de care nu poţi merge mai departe. Să zâmbeşti te poate face oricine, dar să te facă să-ţi râdă sufletul puţini stiu cum.

Lăsând la o parte asta, întotdeauna mi-am dorit să rămân impregnată in sufletul celor care mă cunosc, iar cei pe care i-am iubit şi m-au iubit, sau nu, să nu mă uite niciodată. Uneori mi se pare că exagerez, că e o nebunie de-a mea.

Îmi place să cred că mi-a reuşit până acum, şi că-mi va reuşi şi de acum înainte. Dar amintirea care ar trebui să rămână în sufletul celorlalţi trebuie să fie una bună. Eu am păstrat întotdeauna tot ce a fost mai frumos între mine şi cei la care am ţinut, chiar dacă au fost momente când acele persoane m-au rănit.

…Iertarea e arma omului puternic…

One thought on “Sentimente

Leave a Reply

