Fericirea ta

Ce e iubirea? Nu as putea sa raspund. Sper doar sa aflu, sa descoperim impreuna, sa-i gasim propria noastra definitie.
Am inceput un nou capitol in viata noastra pe 19 septembrie si vom trai probabil propria noastra poveste de dragoste pana la capat. Unde va fi sfarsitul depinde doar de noi. Poate va veni mai devreme sau poate mai tarziu, important e doar sa traim fara regrete fiecare clipa, sa nu ne para rau de nimic. Indiferent daca sunt momente bune sau mai putin bune, succesul a ceea ce am inceput depinde, doar de dorinta noastra de a merge mai departe.
Sper, si cred ca suntem, am fost si vom fi sinceri unul fata de celalalt, pentru ca asta conteaza cel mai mult si, indiferent de ce va zice lumea, sau de distanta dintre noi, putem sa trecem peste toate. Faptul ca eu cred ca exista reciprocitate in sinceritate, implica si incredere…putina, intr-adevar, dar cum ti-am mai repetat de sute de ori, increderea nu se ofera, se castiga.
E adevarat, nu putem sa traim fara trecut, dar daca acesta ne afecteaza inca sufletul nu ne putem construi un prezent si cu atat mai putin un viitor. Deci, sa lasam trecutul in urma, sa ne traim prezentul!
Nu stiu daca vine prea devreme sau prea tarziu deschiderea sufletului meu…o fac totusi cu teama… ma lupt, indirect vorbind cu trecutul tau si tot ce a insemnat pentru tine.
Sper sa nu gresesc si de data asta, sper sa fi ales bine…si sper, sa nu te dezamagesc niciodata.
Iar atunci cand am intors alaturi de tine pagina alba a noului nostru capitol, eu am facut-o din tot sufletul…
Iata ce gandeam şi ce simţeam acum câteva luni. Iar acum e totul atat de diferit, si totusi in mare parte la fel. Doar ca s-au schimbat personajele.
Ni se face dor de persoanele pe care le îndepărtăm de noi, voit sau nu. Doar că, fie şi câteva ore mai târziu, poate fi deja prea târziu pentru a mai spune ceva, pentru a-ţi cere iertare sau a spune ce gândeşti sau ce simţi, pentru că nu mai eşti crezut chiar dacă nu ai minţit nicicând, pentru că, la fel cum au făcut şi alţii înainte, tot ei consideră că nu mai e loc de buna ziua.

2 thoughts on “Fericirea ta

Leave a Reply

