1. Start

De cate ori nu ti-ai dorit sa te trezesti dimineata si sa-l vezi alaturi de tine, din nou? Sa leneviti impreuna pana la 10 schimband canalele tv din 5 in 5 minute din pura plictiseala? Da, stiu de cel putin 1 milione de ori. Si de tot atatea ori urmatorul gand dupa dorinta ta a fost “dar a plecat”.

Si iti repeti apoi ca desi au trecut aproape 4 luni de cand te-a parasit tu nu ai trecut peste soc doar pentru ca nu ai vrut, ca esti sigura ca se va intoarce la tine, ca va regreta si-si va da seama ca esti marea lui iubire. Pentru ca o secunda mai tarziu sa-ti dai seama ca te amagesti singura si ca daca era pentru tine erati impreuna si acum.

Si apoi o iei de la capat cu sperantele si in 30 de minute treci de la agonie la extaz de zeci de ori. Asta pana cand desteptatorul suna iar si-ti amintesti ca esti deja in intarziere si ca de data asta nu ar trebui sa mai intarzii la curs, pentru ca profa aia nesuferita de statistica te va da iar afara dupa ce te va face cu ou si cu otet in fata colegilor.

Mda, stiu cum e…mie mi se intampla foarte des cele relatate mai sus. Dar cine sunt eu? Sa ma prezint: eu sunt Pisulici (trebuie sa-mi folosesc numele de scena, doar nu pot sa ma dau de gol, nu?). Am sa va povestesc din cand in cand cum e cu enigmele vietii. Ale mele enigme, bineinteles. Pana una alta, imi pare bine de cunostinta si sper sa nu va plictisesc prea mult cu elucubratiile  mele.

Leave a Reply

