Confuză

Ei bine, da, sunt confuză. Mai confuză ca niciodată. Nu ştiu ce-mi doresc dar ştiu că mi-e al dracului de frică de turnura lucrurilor. Mă sperie gândul că nu controlez eu totul, că e incert, la voia întâmplării. Mai mult sau mai puţin…

Dar am idioata de idee în cap, că totul e ciclic în viaţă, că totul se repetă. Asta cred că mă îngrozeşte şi din păcate nimeni nu îmi poate scoate ideea asta din cap. Nu acum! Probabil că asta îmi influenţează starea de spirit şi implicit relaţiile cu cei din jur.

E trist că într-o clipă-ţi poţi pierde toate visele şi toată încrederea în tine însuţi, doar din cauza unor întâmplări adolescentine. Şi mă doare că nu pot oferi încredere unor persoane care chiar o merită. Cât de slabă pot să fiu, să nu pot trece peste ce-a fost, să nu pot acorda credit şi altora? Nesiguranţa şi slăbiciunea se ascund în spatele măştilor oamenilor  ce par puternici.

3 thoughts on “Confuză

  1. Iulian says:

    Sfat:
    Știu, nu sunt eu cel în măsură să dea sfaturi dar sincer, gândești prea mult și prea departe. Asta e partea rea atunci când gândești, da, are și parte rea.
    Cum se spune, trăiește clipa, trăiește viața ca și cum ar fi pe sfârșite, ca și cum ideea vieții este să te distrezi. Have fun!

    • Uqtzik says:

      Da, Iulian, stiu ca uneori gandesc prea mult si prea departe, mi s-a mai zis… Incerc incerc dar nu-mi prea iese:)

Leave a Reply

