Amor, iubire, love, amour…

Stii ce cred eu despre iubire? Ca nu merita osteaneala, ca nici macar nu exista. De ce sa cautam ceva ce nu exista?

Nu merita sa iubim, sa incercam de fapt s-o facem. De ce? Pentru ca oricum intr-un sfarsit vom fi dezamagiti… din nou. Oricum sfarsim lamentandu-ne de faptul ca am daruit si n-am primit, ca am fost mintiti, ca murim de dor, bla bla bla.

Iar tu, cititorule, iti pierzi vremea citind cele cateva randuri  de mai sus, si vrand parca sa-mi dai replica. Iti vei gasi cuvintele? Si mai important…le vei crede tu?

 

11 thoughts on “Amor, iubire, love, amour…

  1. Krazy says:

    eu o sa fiu acel cititor pe care se ia de tine mereu…🙂 esti o plangacioasa uqtziko ca de altfel si alte fete care sunteti ranite pacalite si toate cele de “baietzasi”… de ce oare nu va ganditi putin ca poate problema e la voi? poate criteriile alea de cautare a “printului pe cal alb” sunt de fapt vinovate😉

    • Uqtzik says:

      nici o problema Krazy. Dar cine esti tu?:)
      Sunt o plangacioasa?Haios :)) Nu am zis in nici o clipa ca ale mele criterii nu sunt de vina, ca sunt doar o victima nevinovata, sau ca problema nu e la mine. Esti sigur ca ai fost atent la ce ai citit?

  2. Mai Raluca, citesc bloguri, multe, si in fiecare zii gasesc cate ceva nou de citit…dar nici o data nu postez. Fac exceptie pentru tine. Pentru penultimele 2 posturi ale tale…e destul de ciudat…in unul iubesti toamna…iar in celalat urasti frigul. Pe cand…toamna = frig = ploaie = vreme urata = chestii care mor(natura) …nu prea inteleg.

Leave a Reply

