Zi de toamna

Iubesc toamna…o iubesc pentru ca pentru mine e anotimpul dragostei. Pentru ca mereu ma indragostesc toamna si pentru ca e posibil ca nici anul asta sa nu fac exceptie.

In acelasi timp, toamna, cu frunzele ei cazand, imi provoaca o stare de melancolie si tristete, in timp ce natura se duce la culcare. Dar n-am sa-mi provoc un curcurbeu fugitiv doar ca sa alung tristetea un moment.  N-o sa o mai iau din loc doar ca sa am unde sa ma intorc.

Am trecut de-a lungul anului prin diverse stari, de la agonie la extaz si viceversa. Si acum, privind cazand frunzele copacilor ma gandesc ca unele situatii puteau avea cu totul alta finalitate. Dar ce a fost a fost, si acum conteaza doar toamna asta… Carpe diem!

5 thoughts on “Zi de toamna

  1. Un anotimp frumos cu un oarecare farmec aparte cum ai zis si tu “anotimpul dragostei” exista un fel de drog care e eliberat in fiecare an in timplul toamnei.

Leave a Reply

