O altă leapșă…

Cât e ceasul?

14:02

Numele tău este?

Raluca

Poreclă?

Pisi, Uqtzik, kytz

Ai tatuaje?

Nu…in viitor da:)

Culoarea ochilor?

Căprui

Locul în care te-ai născut?

Pitești

Mâncare favorită?

Ce e bun :-))

Ai fost vreodată în USA?

Nup

Ai înfășurat vreodată pe cineva cu hârtie igienică?

Hm…nu

Ai iubit pe cineva atat de mult încât să-ți vină să plângi?

Nu se întreabă.😛

Zi favorită din săptămână?

Miercuri

Resturant favorit?

Nu fac reclama.

Ce sport îți place să urmărești?

Prefer să fac altceva.

Băutura favorită?

Vinul alb

Înghetața favorită?

De ciocolata.

Walt Disney sau Warner Bros?

Ah…amandouă

Ce culoare are dormitorul vostru?

Roz…

De câte ori ai copiat la vreun examen?

Eh…nu se spune.

În care magazin ai fi cheltuit toți banii de pe card?

De cosmetice.

Ce faci de obicei când te plictisești?

Lenevesc

La ce ora mergi la culcare?

Media e 12 noaptea.

Cine o să răspundă prima/primul la leapșa asta?

Cine vrea.

Ce program tv nu pierzi niciodata?

Să zicem ca HBO

Ultima persoană cu care ai luat masa la restaurant?

Vali

Ce asculți în momentul ăsta?

Vescan- Păsări călătoare

Care e culoarea preferată?

nu am una.

Mare sau lac?

Mare

Câte tatuaje ai?

lipsă?

Ai rămas vreodată fără benzină la mașină?

Nu.

Ce preferi pisica sau cățel?

Cățel

Ce anotimp preferi: vara sau iarna?

Vara

Esti solo?

Nu..

Esti îndrăgostită de cineva?

E mult spus acum.

Cât e ceasul?

14:18

Mi-am petrecut cea mai frumoasă vacanță în … Girona

Cel mai de preț lucru pe care îl am sunt… părinții

Îmi bate inima tare atunci când… am emoții

Când sunt suparată, întotdeauna… prefer să stau singură/

Cand mă îndrăgostesc… îmi pierd capul.

Cea mai fericită am fost atunci când… am luat 9 la statistică :))

Nu spun niciodată NU propunerii de a…citi o carte buna

Prietenii spun despre mine că sunt … descurcăreață

Dacă ziua de mâine n-ar mai exista, azi aș… spune tuturor din jurul meu cât de mult ii iubesc și le-aș mulțumi pentru ce au făcut pentru mine.

Cel mai tare mă enervez atunci când… văd o nedreptate.

Cel mai mult ma mândresc cu… mine.

Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost… :)) o carte kama sutra

Nu aș renunța niciodată la… speranță

Cel mai bun prieten este… de neprețuit (sunt câțiva).

O zi este perfectă atunci când… totul e bine si soarele ne zâmbește.

3 thoughts on “O altă leapșă…

Leave a Reply

