Scrisoare de “dragoste”

Ca tine au fost multi. Ca tine, da, da, cei care au vrut sa treaca limita. Si ghici ce? Nu au reusit asa cum si tu ai dat gres inainte de a face macar primul pas. Si stii de ce? Pentru ca ratatii ca tine nu au ce cauta in viata mea, sa-mi puna piedici.

Ca tine am fumat destui incat sa-mi dau seama ca daunati grav sanatatii oamenilor normali. Si daca exista vreo fraiera, doua, trei care te-au crezut, te cred si te vor crede e pentru ca se afla sub nivelul marii. Te poti bucura atat cat va tine.

Daca am dat vreodata impresia ca ti-am inghitit gogosile a fost sa vad ce-ti poate pielea. Nu uita, ca eu te-am facut sa crezi ca te-am crezut. Singurul care a inghitit gogosi ai fost tu. Si din pacate erau ale tale si ti-au picat rau la stomac, nu?

Dragul meu, ai fost minunat dar mai exerseaza. Poate-ti iese data viitoare. Ah si nu te supara ca ti-am scris asta, trebuia sa-mi exprim sentimentele fata de tine, nu? Afectiunea, iubirea, prietenia si “respectul”. Stii doar ca eu am fost si sunt destul de “ingaduitoare” cu baietii, mi-s tare dragi, mai ales aia ca tine, “macho-verzele”🙂 T’estimo!

Cu drag,

Isabela

PS: Fetelor, trebuie sa aveti curajul sa spuneti adevarul atunci cand trebuie. Asta-i pentru toti fraierii care v-au dat batai de cap la un moment dat. Dresatii!

One thought on “Scrisoare de “dragoste”

Leave a Reply

