Sa revenim…

la o leapsa. Ca n-am mai facut de multttt si s-a gandit vara-mea sa imi paseze una.

SUNT… Raluca.

AS VREA… sa dispara criza :-)) hocus pocus

PASTREZ… tot ce are legatura cu trecutul meu

MI-AS DORI… sa fiu mai hotarata

NU IMI PLACE… minciunaaaa

MA TEM… de moartea celor dragi

AUD… orice

IMI PARE RAU… ca nu deschid ochii la timp

IMI PLAC… oh, atat de multe chestii: in primul rand cartile si ceasurile

NU SUNT… idioata

NICIODATA… nu-mi pierd speranta

RAR… ma incapatanez

PLANG… cand sunt foarte trista

NU SUNT MULTUMITA… de nedreptatile de la noi din tara

NU IMI PLACE… sa mi se spuna sa tac x(

SUNT CONFUZA… cand am doua oportunitati bune

AM NEVOIE… de incredere

AR TREBUI… sa ma pun pe invatat portugheza :-))

Cine vrea poate sa preia leapsa.

3 thoughts on “Sa revenim…

Leave a Reply

