De-ale vietii

Vezi tu, viata e o loterie. Ai noroc sau n-ai. In acelasi timp mai e o vorba: norocul ti-l faci si cu mana ta. Tu pe care o crezi? Viata nu e usoara si noi nu simplificam deloc lucrurile. Uneori imi place sa zic despre viata mea ca e o telenovela proasta, cu actori amatori ce nu-si joaca rolul cum ar trebui.

De-a lungul timpului, drumul meu s-a intersectat cu al altor persoane, de la care am invatat cate ceva, care mi-au influentat viata, intr-un mod negativ sau pozitiv. Acelasi efect l-am avut si eu asupra aspectelor vietii altora. Si apoi a sosit momentul ca ale noastre carari sa se desparta pentru totdeauna sau pentru o mica perioada de timp. Cert este ca nu stim niciodata ce ne rezerva viitorul. Eu sunt al dracului de curioasa cu privire la urmatorul pas in scara vietii mele. Suisuri sau coborari?

Si mai e intrebarea aia idioata de mi-o pune toata lumea: tu de ce nu ai un prieten?. Raspuns: de chichi-richi. E o regula cumva sa fii cuplata pe timp de vara, sau ce? Si mai nou e o regula sa mergi insotita la o nunta? Nu cumva sunteti voi cam obsedati de cupluri, dragoste falsa, zambete tiparite pe chip? Pe mine ma plictisesc ingrozitor de tare persoanele de genul asta si baietii care incearca sa ma agate folosind subiecte de genul: manele, sex, femeile mele si masina mea. Totul se invarte in jurul lor?

Mai nou, am devenit, citez gretoasa, rea, ironica, dificila. Am toate defectele posibile. Ah, si mai era ceva esti genul de tipa care a fost crescuta in puf. Poftim? :-)) Stii ceva? Ce spun sau ce cred ceilalti despre mine, nu e problema mea. De ce? Pentru ca nu are legatura cu mine. Are legatura cu ei. Si cu zona lor de confort.

Asta e regula mea numarul unu de acum inainte.

8 thoughts on “De-ale vietii

  1. Gabriela says:

    draga tu nu ai defecte rele ai defectele care le are orice persoana, si cu defecte si fara ele esti persoana care esti. Deci una dintre cele mai bune persoane care am cunoscut si sper sa ne mai vedem. Asa cum esti m-ai facut sa fiu prietena ta si o sa fiu aici pentru orice. Sunt deacord cu intrebarea de ce nu ai prieten, suntem in secolu 21 e normal fara. TE pup enorm. I miss you.

  2. hai sa imi dau cu parerea.am citit ceva carti si eu si am inceput sa aplic ce scrie pe aklo…si merge:O:O adik…wow…ce vreau sa spun este ca nu exista noroc sau ghinion ci exista doar negativism sau pozitivism.esti negativist azi sau suparat…nu o sa iti mearga nik bine.in schimb dak ai moral bun si ai incredere in tine atunci va fi bine.zambetul atrage zambet iar tristetea atrage tristete.de ce sa fi trist cand nu ai de ce sa fi? zambeste mereu indiferent de situatie si ai incredere in tine pentru ca asa vei reusi:*:*

Leave a Reply

