Recuperare

Trebuie să menționez că după două zile la fân nu-mi mai trebuie nimic altceva decât timp să dorm, să mă recuperez. Mă doare fiecare oscior al corpului. Nu știu ce mă făceam dacă aveam mai mult pământ (probabil aveam antrenament, eram obișnuită). Sincer, nu-i invidiez deloc pe cei cu multe terenuri de la mine de la țară, pentru că e foarte mult de muncă.

Partea bună după acest weekend istovitor este că am câștigat o cameră foto Canon PowerShot A490 cu berea Ciucaș (concursul pune bătaie 3 Dacia Duster, 1500 aparate foto și 40.000 baxuri de bere Ciucaș). Nici măcar nu știam că au un concurs. Iată că o să am 3 aparate foto, să tot fac poze :-))

6 thoughts on “Recuperare

  1. Mama ce mișto🙂
    Eu am câștigat un tricou la marlboro miercuri dar nici acum nu l-am primit.
    Faza mai ciudata e ca și eu ma recuperez :)) dar după o operație. Fuck!

Leave a Reply

