Fraza zilei. Întrebarea zilei

“Nu te limita oferindu-te cuiva din motive greșite. Ești o persoană unică și specială și nu meriți decât tot ce e mai bun.”

Așa începea horoscopul meu de ieri. Și tind să-i dau dreptate, după mult timp în care n-am mai crezut în el. În sfârșit ceva adevărat. Cred ca e valabil atât în sfera lui Cupidon cât și în sfera prietenei.

Facem de atâtea ori alegeri pe care la un moment dat le vom considera greșite încât după un timp te saturi de tot și renunți. Mai apoi nu știi ce-ți mai dorești și tinzi să pici în capcanele altora.

Întrebare: Ce faci atunci  când prietenul tău cel mai bun se desparte de prietena ta? Cât de obiectiv poți fi? Cum poți fi alături de amândoi fără să rănești pe vreunul dintre ei, fără să fi cât de puțin subiectiv? Sau cât de mult te poți ține la distanță?


5 thoughts on “Fraza zilei. Întrebarea zilei

  1. pai e important sa te tii la distanta…e relatia lor si nu te priveste nici un aspect.iar indiferent de ce vor alege cei 2…vei ramane cu am2 prieteni…nu e asta o problema…nu le rezolvi tu prob:D

    • Uqtzik says:

      Nici nu am afirmat ca eu trebuie sa le rezolv problemele. Inevitabil iti faci o parere despre o situatie, nu?

Leave a Reply

