Minunatele oase- Alice Sebold

La 6 decembrie, când am fost asasinata aveam 14 ani“, spune pentru început Susie. Când o cunoaştem, ea se află deja în Rai. Ucisă de un vecin pe când avea doar 14 ani, Susie Salmon ne împartăşeşte impresii din locul unde a ajuns. În acelaşi timp, veghează asupra familiei şi a prietenilor care încep să realizeze că ea a plecat pentru totdeauna dintre ei. Regretul său nu este pentru sine ci pentru ceilalţi: membrii familiei sau prietenii pe care ii lasase pe pământ.

Judie Clark: „o carte despre Susie, care îşi priveşte familia şi prietenii vindecându-se de suferinţă, despre reclădirea unei familii devastate de durere.”

O lectură cutremurătoare și un posibil răspuns pentru cei care se întreabă ce simt într-adevăr victimele unor asemenea evenimente.

Întâmplător mi-am adus aminte de această carte pe care am citit-o în urmă cu aproximativ 1 an și jumătate și m-am gândit să o prezint pentru cei ce vor să citească ceva “tare”.

3 thoughts on “Minunatele oase- Alice Sebold

Leave a Reply

