Realitatea e intotdeauna altfel

Viata bate filmul. Asta o stim cu totii. In filme tipul frumos si popular se indragosteste de colega lui tocilara dupa o serie de intamplari care il vor ajuta sa isi dea seama ca pana atunci viata lui era aiurea. Bla bla bla…

In realitate, oamenii vor forma intotdeauna grupuri in functie de nivelul social caruia apartin. Asta ne influenteaza in alegerea prietenilor si implicit a perechii. In mod inconstient, desigur.

Mie una mi s-a intamplat sa fiu cu cineva cu care nu ma potriveam, aveam gusturi diferite, eram inconjurati de oameni diferiti, perspectivele noatre erau unele la sud si altele la nord. Si chiar daca se zice ca cei care sunt diferiti se atrag eu nu cred ca o relatie trece peste orice diferenta ce exista intre parteneri. Pur si simplu nu cred! La un moment dat vor aparea discutii.

Se zice ca dragostea trece peste tot. Pana la proba contrarie eu nu cred.

4 thoughts on “Realitatea e intotdeauna altfel

  1. spidermonkey93 says:

    ah..mare dreptate ai..da..la inceput contrariile se atrag..dar apoi cand se gandesc mai bine,analizeaza si realizeaza ca nu au absolut nimic in comun o lasa moarta…eu una asa am facut…

  2. dracusoru says:

    :)) verry verry nice :))
    Draga Raluca😛 sti… stai ca nu stiu cum sa ma exprim… iti zic ceva, si apoi intzelegi tu.
    Dupa spusele tale, zici ca erai intre oameni diferiti, de ce spui asta?
    Eu unu sunt de o fire neutra as putea zice, sau nu stiu cum sa zic… ma inteleg si ma integrez in orice grup de oameni, poate ca mai putin sau mai mult diferiti de felul meu de a fi…
    Nu stiu cum esti tu, sau felul tau de a fi, dar daca zici ca uni oameni sunt diferiti, incearca sa nu iti arati punctele tale de vedere ci sa ii asculti pe ei(el) intai si incearca sa te integrezi in randul lor, bla bla bla… adorm ;)) NB😛

    • Uqtzik says:

      Dracusorule, si eu ma integrez repede chiar mai repede decat crezi:) Eu vorbeam despre cu relatii.
      Referitor la ce zici tu cu ascultatul si integratul in “randul lor”, daca eu am o parere si sunt intr-un anumit fel nu ma voi modela dupa conceptiile celorlalti decat daca sunt de acord cu ele. Nu-mi pot ascunde punctele de vedere dar nici nu voi incerca sa mi le impun, doar le expun. Cine e de acord cu mine, bine, cine nu, iarasi bine.

Leave a Reply

