Unde era Rambo

N-au trecut nici douazeci de minute de cand am descoperit unde se afla Rambo: in fata blocului, juca tenis. Si sa va povestesc cum am observat acest minunat lucru.

Am mers la o prietena de familie si cand am iesit din scara blocului, in fata, unde se aflau cativa copii printre care si fetita prietenei la care am mers, am vazut ca avea loc o cearta. Initial nu am inteles ce se intampla. Apoi, mi-am dat seama ca X-man, muci-luci de 17-18 ani se  certa cu un copil de 11 ani, gata-gata sa dea in ea.

L-am intrebat pe dumnealui si pe iubita lui care tipa de mama focului la bietul copil  care e problema si raspunsul a fost unul ce m-a uimit: domnisoara “urla-cat-poti-tu-de-tare” vorbea IERI la telefon, copila facea galagie si i-a zis sa plece de acolo si nu a plecat. Intrebarea mea a fost de ce nu s-a mutat ea daca o deranja galagia. Evident ca nu am primit un raspuns ci Rambo in persoana mi-a zis ca (citez): “fute una in gura”.

Ui, incepem sa jucam dur. L-am invitat sa faca pasul. Evident, cocosul a ezitat. Nu ca as fi vreo luptatoare, dar pur si simplu nu are tupeul sa se ia de cineva macar mai aproape de masura lui. El bate copii. Si pe deasupra cred ca si-a cumparat si pamantul din fata blocului, drept pentru care el face regulile.

… Completarea mea ar fi ca Rambo asta avea cap, si unu foarte mare, dar ii lipseste mintea. Probabil a amanetat-o. Sau e prajita. In fine, daca se coboara la mintea unui copil de 11 ani, ce pretentii poti sa ai de la el?…

4 thoughts on “Unde era Rambo

  1. Iulian says:

    Ah, nu prea cunosti copiii din ziua de azi. Au niste fite si au impresia ca pot face tot ce vor, chiar sa il injure si sa faca misto chiar de unul mult mai mare ca el. Nu stiu exact ce s-a intamplat acolo dar cred ca a fost mai mult decat ca nu a vrut copilul sa plece, probabil a si injurat-o pe tipa respectiva. Copiii din ziua de azi sunt “fitzosi”, s-au nascut cu telefon mobil, cu internet etc.
    O sugestie, nu te mai baga in treburile altor oameni, nu ai decat tu de suferit daca o faci. Cel putin in Romania asta e o regula de baza.

    Bafta! :))

    • Uqtzik says:

      De obicei nu ma bag, dar o cunosc pe copila respectiva… a crescut cu mine si cu sormea, am avut grija de ea de cand era in fasa, ii adora pe ai mei si stiu ce fel de copil e. Si mai stiu si cum e Rambo asta de Romania si ce gargauni are in cap. Dupa cat era de crizat ieri si el si prietena lui…
      Si chiar daca un copil de 10 -11 ani il injura pe unu mai mare, asta nu ii da dreptul celui din urma sa-l loveasca sau sa se puna pe cearta cu el. Un copil intelege daca ii vorbesti frumos.

      • spidermonkey93 says:

        nu neaparat intelege..mie mi s-a intamplat sa nu inteleaga si chiar sa ma injure si sa imi arate _|_…dar…daca zici ca o cunosti pe fetita..

Leave a Reply

