Jucarioara mea

Mi-a plăcut întotdeauna să îmi scriu gândurile, să exprim în scris, aşa cum ştiu eu mai bine şi cum pot, ceea ce simt. Unora nu le place asta, nu au fost de acord cu “servirea pe tavă a sufletului” meu. Dar am făcut asta pentru că aşa am vrut. Am primit cuvinte de laudă dar am fost şi dur criticată. Am învăţat ceva şi de la cuvintele de bine dar şi de la cele rele. M-am descărcat scriind şi îmi face bine. Nu povestesc ce mi se întâmplă de dragul lumii. Scriu pentru că am ceva de zis.

Pe jucărioara mea, aşa cum a numit-o Vlad, fac ce vreau eu, cum vreau. Şi dacă deranjează pe cineva îl invit să nu mai poftească pe aici. Oricât m-ar critica o persoană nu am să renunţ să fac ce-mi place doar pentru că nu îi convine. Şi nu accept sfaturi de doi lei de la nimeni pentru că nimeni nu este în măsura să mă judece sau să-mi zică ce să fac.

9 thoughts on “Jucarioara mea

  1. dragul meu bernabeu…si cu EL care evident sunt una si aceasi persoana prin ce scrii aici demonstrezi ca tu esti ala care e inca copil si se exprima asa.Nu ai nimic mai bun de facut?Eu stiu asa…asta daca nu esti copil…ca atunci cand cineva te deranjeaza se discuta problema fata in fata.Evident pentru tine e prea mult…si ce pot cere eu de la tine cand nu stii tu ce sa ceri de la tine? AI SI TU O VIATA? eu nu cred…asa ca hai sa iti spun cum facem.Cand esti nemultumit de ceva du-te frate cat mai adanc in padure si urla…o sa fi mai bine.Cat despre comenturi …esti prost rau! Dar asta e parerea mea

    • Uqtzik says:

      Vai de pula ta :))
      Daca ai avea o viata activa si nu plictisita cum o ai tu si domnul el, nu te-ai deranja sa-mi comentezi articolele!
      Si daca sunt perversa si infantila in acelasi timp bravo mie.

Leave a Reply

