Adevărul despre mine

În zodiacul chinezesc sunt capră. Iar caracteristicile ei mi se potrivesc de minune. Unii nu m-ar regăsi în aceste caracteristici, asta pentru că nu mă cunosc suficient de bine sau pentru că, pe unele din ele nu le-am arătat până acum, am vrut să-mi fie descoperite.
Aşadar, în ciuda faptului că fac gălăgie mai tot timpul sunt afectuasă şi generoasă. Întotdeauna am o vorba buna pentru oricine. Iubesc la nebunie animalele şi nu mă voi mulţumi doar cu unul. Lumea vine la mine ori de câte ori are nevoie de ceva bun, cum ar fi un sfat sau o prăjitura gustoasă (nu încă; acum doar ciorbiţă, desert încă nu). Gătesc minuntat (eu aş zice doar binişor, sunt începătoare). Voi cuceri cu uşurinţă inima oricui, mai ales pe a mamei-soacre (sper :-D).
Refuz cu greu ceva, dar în situaţiile în care chiar nu ma potrivesc ştiu să zic “nu”. Este greu să cunoşti o femeie ca mine din prima. Nu mă deschid repede şi îmi ia ani buni să te las să mă vezi “în întreaga mea splendoare”. Uşor timidă, urăsc să fiu bruscată şi voi prefera întotdeauna un tip romantic înaintea unui bărbat viril şi pasional.
Îmi plac plimbările nocturne, sunt încântată de declaraţiile dulci (nu exagerat de dese) şi de cadourile cu seminificaţie. Sunt o sentimentală care adesea îşi ascunde natura reală. Pot deveni extrem de pesimistă şi chiar răutăcioasă în cazul în care relaţiile sau cineva drag are probleme. Nu suport să fiu refuzată şi un “nu” zis la un moment dat îmi va închide poarta cererilor. Mai ales dacă eşti nepoliticos.
Ţin la obiceiuri foarte mult şi îmi place să respect tradiţia. Nu uit de ziua nimănui şi ţin ca şi ziua mea să fie sărbătorită cu fast. Dacă uită cineva să îmi zică “la multi ani!” mă simt dezamăgită. Nu contează cadoul, ci să îi simt alături pe cei dragi.
Am o pasiune pentru frumos şi corpul meu suplu, zvelt va fi (adesea) piesa mea de rezistenţă [sigur :-))]. Îmi plac lumănârile parfumate, florile  naturale şi tot ce ţine de natură. Nu mă sfiesc să îmi arăt iubirea în public.
Nu îmi voi răni niciodată un prieten şi cei ce îmi sunt devotaţi vor rămâne în viaţa mea până la capăt. Greu accept trădarea şi pot ierta orice. Unui iubit infidel îi voi trece aparent cu vederea scăparea, dar în inima mea lucrurile nu vor mai fi niciodată la fel (ştiu ei unii).
Nu mă opresc până ce nu găsesc adevărata cale în dragoste! Cred în prinţul fermecat şi cu un al şaselea simţ pe care doar EU îl am atât de dezvoltat îl voi prinde în laţ. Desigur că EL va fi foarte încântat şi povestea noastră va fi cea după care se obişnuieşte a spune că “au trăit fericiţi până la adţnci bătrâneţi”. :-))

14 thoughts on “Adevărul despre mine

  1. Mda😉

    Interesant😛 felul in care iti exprimi partile mai bune, cat si cele mai putin bune, sunt invidios pe tine… ca poti sa iti exprimi iubyrea in public, iti doresc sa iti gasesti ”Printul Fermecat”

  2. Boicierve says:

    Just want to say what a great blog you got here!
    I’ve been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work!

    Thumbs up, and keep it going!

    Cheers
    Christian, Satellite Direct Tv

  3. Draga El….de ce esti atât de indignat?? Vad ca tea pedespit rau de tot viata!! Ai face bine sa vizitezi un psiholog..cred ca ti-ar prinde foooarte bine. Oricum, un lucru îl stim toti….suferi de retard mintal😦 Nu de alta, dar se vede. Nu te supara, e doar adevarul. Acuma na..daca ai zice ca ai 12 anisori, te-as întelege….folosesti exact vocabularul potrivit acestei vârste.

    Lasând la o parte specimenul acesta ciudat, te felicit pt blog🙂 Îmi place foarte mult cum scrii…”Me deleito leyendo tus publicaciones.” Tot timpul “intram” pe blog.ul tau în graba dar uite ca în sf. am reusit sa îmi las si eu amprenta.
    App…e bine sa crezi in “printul fermecat”. Eu cred ca pt orice fata exista unul…si mai devreme sau mai târziu tot îl gasim. Nuestra media naranja🙂

  4. Sylvyook says:

    mi se pare de kkt sa te dai cu parerea
    atunci cand nimeni nu te-a intrebat..
    chiar este nu?

    • Uqtzik says:

      este Silvia, dar unii nu stiu asta si pur si simplu se plictisesc prea tare in viata lor de aia se baga intr-a altora.

  5. El says:

    “În zodiacul chinezesc sunt capră.
    “Este greu să cunoşti o femeie ca mine din prima.”

    Ma sparg de ras ori de cate ori intru pe “blogu” tau.
    Ce vad pe “blogu” tau sunt numa’ lamentarile unei fete care cerseste dupa un baiat, doar ca o zice mai subtil.
    Inca iti recomand un site cu matrimoniale.

    • Uqtzik says:

      Nu ma cunosti! Vezi ca te repeti. Uita-te mai bine la barna din ochiul tau si apoi vorbeste de paiul altuia. E fix problema mea daca am scris candva pe blog despre sentimentele mele pentru cineva. Nu te-a obligat nimeni sa citesti. Ai grija cu spartul asta de ras ca s-ar putea sa te imprastii si nu mai poate sa te adune nimeni de pe jos apoi. Si incearca sa asimilezi ce spun altii nu iti asculta doar gandurile jalnice despre site-uri matrimoniale.
      O zi buna!

    • Uqtzik says:

      Domnule El, prima data ai cojones la tine si te semnezi cu numele din buletin si apoi poti sa comentezi linistit ce vrea neuronul tau singuratic. Iar in legatura cu site-ul de matrimoniale presupun ca ai experienta pe-acolo. Eu nu am nevoie dar multumesc pentru sfatul tau ieftin. Si stergete pe picioare inainte sa intri pe blog-ul meu. La revedere!

  6. alex says:

    wow…te-ai descris extrem de bine.ma gandeam cu ce as putea completa dar le-ai cam scris pe toate.felicitari!! reusesti sa te vezi foarte bine si sa ai un simt extraordinar de critic dar in acelasi timp reusesti sa scrii cu pasiune despre lucrurile in care tu crezi si care te fac pe tine sa fi TU.IMI PLACE!!

Leave a Reply

