Sfârşit de aprilie

Lucrul nr.1: Am auzit eu că în “Mărăcity” oamenii sunt canibali aşa că aveţi mare grijă dacă ajungeţi pe acolo.

Lucrul nr.2: Nu-mi mai este nici dor, nu mai simt nimic din ce simţeam atunci când îmi “vărsam” sentimentele în articolele de pe blog.

Lucrul nr.3: Începe să fie mai cald, mai frumos, a înverzit totul. Partea proastă e că avem multeeee lucrări.

Lucrul nr. 4: Cred că s-ar putea să fiu “in love” mai repede decât credeam😀

Lucrul nr.5: Plec în Portugalia. În data de 20 septembrie 2010, viaţa mea va căpăta un alt sens pentru 5 luni.🙂

2 thoughts on “Sfârşit de aprilie

Leave a Reply

